Agenda

+
17 jun 2011 - 19:00h

"Bienvenidos al sur" 2a sessió

De Luca Miniero (2010) VOSE

Categoria: Cinema en VO

  • Cinema Edison

    • Adreça: C. Joan Camps, 1
    • a/e: info@cinemaedison.cat

Doble sessió: 19 h i 22 h

Producció italiana a partir d’un guió de Massimo Gaudioso, amb música d’Umberto Scipione i interpretada per Claudio Bisio, Alessandro Siani, Giacomo Rizzo, Angela Finocchiaro, Valentina Lodovini, Nando Paone i Naike Rivelli.

“...Alberto treballa a l’oficina de correus d’una ciutat del nord d’Itàlia. Pressionat per la seva dona, Sílvia, està disposat a tot per aconseguir un trasllat a Milà, fins i tot fent-se passar per invàlid. Quan el descobreixen, l’envien a un poblet de Campania, i això és un malson per a un italià del nord. Se sorprendrà de descobrir un lloc fascinant, gent entranyable i sobretot un gran amic, el carter Mattia...” (de la sinopsi)