Doble sessió: 19 h i 22 h.
Escrita pel mateix director, Juan Carlos Rubio i Paco Cabezas i interpretada per Unax Ugalde, Nora Tschirner i Guilio Berruti.
“Bon appetit" és una història d'amics que es besen i s'atreveixen a creuar aquesta línia prima que separa l'amistat de l'amor i que et canvia la vida per sempre. Daniel, un jove i ambiciós xef espanyol, acaba d'aconseguir el seu somni: una plaça al prestigiós restaurant de Thomas Wacker a Zuric. El seu talent extraordinari com a xef li servirà per progressar en l'exigent cuina de Wacker, però no podrà evitar que la seva relació amb Hanna, l'atractiva sommelier del restaurant, es transformi en alguna cosa més que una simple amistat. Aquesta situació inesperada sacsejarà el món ordenat de Daniel i el farà enfrontar a una decisió difícil: continuar pel camí de l'èxit professional o arriscar-se i lluitar per la noia que estima” (de la sinopsi).
Agenda
11 febr. 2011 - 19:00h
"Bon appétit"
De David Pinillos. Coproducció d'Espanya, Alemanya i Suïssa, 2010. Versió original subtitulada
Categoria: Cinema
-
Cinema Edison
- Adreça: C. Joan Camps, 1
- a/e: info@cinemaedison.cat
