Doble sessió: 19 h i 22 h.
Escrita pel mateix director, Roxana Saberi i Hosein M.Abkenar i interpretada per Hamed Behdad i Ashkan Koshanejad.
“...Dos joves músics -un home i una dona- que acaben de sortir de la presó decideixen formar un grup musical. Junts exploren el submón del Teheran contemporani a la recerca d'altres intèrprets. Quan les autoritats els prohibeixen cantar a l'Iran, planegen escapar de la seva existència clandestina i somien amb actuar a Europa, però, sense diners i sense passaports, no serà fàcil...” (de la sinopsi)

