Agenda

+
2 des. 2011 - 19:00h

"Tokio blues". 1a sessió

"Noruwei no mori". De Tran Anh Hung (VOSE)

Categoria: Cinema en VO

  • Cinema Edison

    • Adreça: C. Joan Camps, 1
    • a/e: info@cinemaedison.cat

Dues sessions: 19 h i 22 h

Producció japonesa escrita pel mateix director a partir de la novel·la d’Haruki Murakami, música de Jonny Greenwood i interpretada per Kenichi Matsuyama, Rinko Kikuchi i Kiko Mizuhara.

“...Quan Toru Watanabe sent casualment el Norwegian Wood dels Beatles, la melangia i la nostàlgia el fan retrocedir al seu passat. Toru recorda la misteriosa Naoko, la xicota del seu millor amic de l’adolescència, i el suïcidi d’aquest, succés que el va distanciar de Naoko, fins que es retroben a la universitat. Allà inicien aleshores una relació que es ressent de la salut mental fràgil de la noia...” (de la sinopsi)