Preu: 10 € (compra anticipada, 8 €)
Direcció: Jaume Baucis
Comèdia de situació que transcorre al poble de Climax, a Nevada, els Estats Units, amb dos amics, compositors sense èxit, com a protagonistes. Oville és un home gelós, casat amb la dona més bonica del poble, mestressa de casa, i Barney és amo d’una benzinera. Tots dos intentaran vendre alguna cançó a un idolatrat crooner vividor, de nom Dino Latino, que arriba inesperadament al poble. A partir d’aquí, els esdeveniments posaran a prova el matrimoni i l’amistat d’ambdós homes, i potser canviaran el seu futur.
"Fes-me un petó, tonto" és una adaptació lliure de la pel•lícula "Kiss me, stupid" de Billy Wilder, estrenada l’any 1964 i aleshores titllada de segon nivell. Va ser considerada com a film eròtic i va ser perseguida pel sector més purità.
Agenda
8 oct. 2011 - 21:30h
Fes-me un petó, tonto
Companyia Tirant del Carro (en col·laboració amb Sogtulakk)
Categoria: Teatre
-
Cinema Edison
- Adreça: C. Joan Camps, 1
- a/e: info@cinemaedison.cat
