El Cineclub de l’Associació Cultural de Granollers ha engegat aquest any una nova iniciativa, un taller de cinema gratuït encaminat a aprendre a analitzar i comentar una pel·lícula al mes de les que projecta el Cineclub. Cada sessió és individual i no cal inscripció prèvia.
El taller vol ser un punt de trobada per realitzar un exercici crític d’alguns dels films programats pel Cineclub de l’AC. Pretén fomentar la participació activa dels assistents, discutint entre tots aspectes de les pel·lícules com ara recursos cinematogràfics propis del llenguatge, guió, relació del film dins d’un context històric, de gènere, la pertinença a un grup, escola, moviment determinat, etc. També s’evidenciaran les relacions amb d’altres disciplines com la literatura, la història de l’art, etc.
En la tercera sessió es comentarà la pel·lícula En la casa (2012) de François Ozon.
Agenda
7 març 2013 - 20:00h
Taller de cinema
A càrrec de Julio Lamaña
Categoria: Taller
-
Cinema Edison
- Adreça: C. Joan Camps, 1
- a/e: info@cinemaedison.cat
