L'Ajuntament de Granollers edita cartes de serveis per millorar la qualitat i el compromís amb la ciutadania

13 de Juliol 2010

L'Ajuntament de Granollers fa un pas més en qualitat, i edita cartes de serveis d'equipaments amb l'objectiu de millorar la qualitat i l'atenció a la ciutadania. Les cartes de servei són uns compromisos vers al ciutadà en relació als serveis que l'Ajuntament ofereix, i al mateix temps busquen la satisfacció de l'usuari en relació als serveis municipals. Es tracta d'una aposta de qualitat del servei i dóna respostes a les necessitats de la ciutadania.

Les cartes de serveis publicades fins al moment són de Granollers Mercat; Oficina d'Atenció al Ciutadà, Laboratori municipal de salut pública i la Xarxa de Centres Cívics. En aquestes cartes es dóna informació del servei, s'explica la normativa, els deures i els compromisos. Uns documents que detallen a la ciutadania les dades d'interès i es poden trobar en els mateixos equipaments.