L'Ajuntament reclama una solució immediata a Telefònica per l'avaria que ha afectat la recepció de trucades

Mentre duri aquesta avaria, per trucades d’urgència cal trucar al 112, enlloc del 092. I per contactar amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana, cal trucar al 93 842 66 10, enlloc del 010.

27 de Setembre 2019
+

Des de mitjans de setembre s’ha detectat que l'Ajuntament de Granollers té problemes per rebre trucades de la ciutadania d'alguns operadors de telefonia mòbil i fix. S’ha sol·licitat a Telefònica, amb qui l'Ajuntament té el contracte d'aquest servei, que solucionés l'avaria que encara persisteix.

Segons Telefònica el problema prové d’una avaria d’intercomunicació entre Orange (i operadors associats) amb Telefònica. Lamentablement, cap dels dos operadors ha explicat públicament l’afectació i l’abast d’aquesta avaria, que esperem que es resolgui de manera immediata.

Mentre duri aquesta avaria, per trucades d’urgència cal trucar al 112, enlloc del 092. I per contactar amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana, cal trucar al 93 842 66 10, enlloc del 010.

L'Ajuntament ha informat de la incidència a través de les xarxes socials municipals i d'altres canals, alhora que ha exigit responsabilitats a Telefònica.