Resum dels acords de Ple de 30 de març de 2021

31 de Març 2021
+

 1.- Aprovar l’acta del Ple de la sessió ordinària del dia 23 de febrer de 2021.

 2.- Control i fiscalització pel Ple dels acords adoptats per la Junta de Govern Local de les sessions dels dies 16 i 23 de febrer, i de les sessions dels dies 2, 9 i 16 de març de 2021.

 3.- Control i fiscalització pel Ple de les resolucions de l'alcalde president i els seus delegats.

 COMISSIÓ INFORMATIVA DE L’ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 4.- Donar compte de la Resolució d’Alcaldia núm. E-1734/2021, de 4 de març, relativa a la modificació de les delegacions d’atribucions de l’alcalde en els regidors i regidores de la corporació i a la Junta de Govern Local.

 El Ple dona compte de les següents modificacions:

 Primer.- Esmenar l’error material detectat en les resolució E-4310/2019 relativa a la delegació de competències de l’alcalde als tinents d’alcalde i als regidors de la Corporació, en el sentit següent:

 En el punt Tercer c) on diu:

 - L'autorització i disposició de despeses i el reconeixement d’obligacions pels imports que no superin les quanties establertes per als contractes menors.

 i hauria de dir el següent:

 - L'autorització i disposició de despeses pels imports que no superin les quanties establertes per als contractes menors.

 En el punt Quart, s’ha d’afegir:

 Quart: Delegar específicament al regidor d’Hisenda, Recursos Humans i Contractació, Sr. Jordi Terrades Santacreu, les competències següents:

 El reconeixement d'obligacions de despeses econòmiques d'acord amb les Bases d'execució del Pressupost.

 L’autorització, la disposició de despesa pels imports dels procediments oberts simplificats abreujad’acord amb els fets i fonaments de dret invocats i els imports indicats.

 Segon.-Esmenar l’error material detectat en les resolució E-4312/2019 relativa a la delegació de competències de l’alcalde a la Junta de Govern Local, en el sentit següent:

 En el punt Quart h) diu:

 - L’autorització, la disposició de despesa i el reconeixement d’obligacions pels imports que superin les quanties establertes per als contractes menors i per als contractes tramitats mitjançant el procediment obert simplificat abreujat.

 ha de dir:

 - L'autorització i la disposició de despeses derivades de la contractació administrava per imports superiors als dels llindars fixats per als procediments oberts simplificats abreujats.

 d’acord amb els fets i fonaments de dret invocats i els imports indicats.

 Tercer.-Donar compte d’aquestes modificacions al plenari de la Corporació en la primera sessió que se celebri, per donar compliment al que preveu l’article 38 del ROF.

 Quart.- Notificar aquestes resolucions als grups municipals i publicar-la al BOP, al DOGC, en compliment del que disposa l’article 44.2 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic dels ens locals.

 Cinquè.- Difondre el contingut d’aquestes resolucions, de conformitat amb el principi de transparència, a la seu electrònica i al Portal de Transparència municipal, en compliment del que disposen a la Llei 19/2013, de 9 de desembre i la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació i Bon Govern de Catalunya.”

 5.- Aprovar les dues festes locals de Granollers per a l'any 2022.

 El Ple aprova com a festes locals de Granollers per a l'any 2022 els dies: divendres 27 de maig (l'Ascensió) i divendres 26 d'agost (Festa Major).

 Es notificarà aquest acord al Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i al Servei de Comunicació i Imatge de l'Ajuntament de Granollers.

 Aprovat per unanimitat

 6.- Dació de compte dels Informes anuals emesos per la Intervenció general de Granollers, relatius a les resolucions adoptades pel president/alcalde de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, de l’exercici 2020.

El Ple es dona per assabentat de l’informe anual de l’Ajuntament de Granollers emès per part de la Intervenció general en data 10 de març de 2021, relatiu a les resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, corresponent a l’exercici 2020, amb la informació que es transcriu tot seguit i que es concreta en l’Annex I:

1) Resolucions adoptades pel president/Ple de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades per la Intervenció.

- S’ha emès 1 informe de fiscalització o d’intervenció amb objeccions i s’ha aprovat 1 acord de Ple contrari a les objeccions efectuades per la Intervenció.

2) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

3) Informes d’omissió de la funció interventora.

- S’han emès 55 informes d’omissió de la funció interventora, el detall dels quals consta a l’Annex I d’aquest informe.

4) Resultats del control dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

5) Resultats del control dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

6) Resum de les principals anomalies detectades en matèria d’ingressos.

- No s’han detectat anomalies en matèria d’ingressos en l’exercici de la funció interventora.

El Ple es dona per assabentat de l’informe anual del Patronat de Museu de Granollers emès per part de la Intervenció general en data 11 de març de 2021, relatiu a les resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, corresponent a l’exercici 2020:

1) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades per la Intervenció.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció.

2) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

3) Informes d’omissió de la funció interventora.

- S’han emès 5 informes d’omissió de la funció interventora, el detall dels quals consta a l’Annex I d’aquest informe.

4) Resultats del control dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

5) Resultats del control dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

6) Resum de les principals anomalies detectades en matèria d’ingressos.

- No s’han detectat anomalies en matèria d’ingressos en l’exercici de la funció interventora.

El Ple es dona per assabentat de l’informe anual de Consorci per a la gestió de la televisió digital local pública de la demarcació de Granollers emès per part de la Intervenció general en data 10 de març de 2021, relatiu a les resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, corresponent a l’exercici 2020:

1) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades per la Intervenció.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció.

2) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

3) Informes d’omissió de la funció interventora.

- No s’han emès informes d’omissió de la funció interventora.

4) Resultats del control dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

5) Resultats del control dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

6) Resum de les principals anomalies detectades en matèria d’ingressos.

- No s’han detectat anomalies en matèria d’ingressos en l’exercici de la funció interventora.

El Ple es dona per assabentat de l’informe anual de Consorci d’educació especial de Montserrat Montero emès per part de la Intervenció general en data 10 de març de 2021, relatiu a les resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, corresponent a l’exercici 2020:

1) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a les objeccionsefectuades per la Intervenció.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció.

2) Resolucions adoptades pel president de l’entitat local contràries a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

- No s’han emès informes de fiscalització o d’intervenció amb objeccions, i per tant, no s’ha aprovat cap resolució i/o decret contrari a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya.

3) Informes d’omissió de la funció interventora.

- S’han emès 3 informes d’omissió de la funció interventora, el detall dels quals consta a l’Annex I d’aquest informe.

4) Resultats del control dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius dels pagaments a justificar.

5) Resultats del control dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

- No s’han emès informes d’intervenció dels comptes justificatius de les bestretes de caixa fixa.

6) Resum de les principals anomalies detectades en matèria d’ingressos.

- No s’han detectat anomalies en matèria d’ingressos en l’exercici de la funció interventora.

7.- Donar compte de la Resolució d’Alcaldia E-2265/2021, de 15 de març, relativa a l’aprovació de la liquidació del pressupost de l'Ajuntament, exercici 2020.

El Ple dona compte de la resolució d’Alcaldia núm. E-2265/2021 per la qual es va aprovar la liquidació del pressupost de l’ajuntament, exercici 2020, reproduïda íntegrament en la part dels fets d’aquest acord.

8.- Donar compte de la Resolució d'Alcaldia E-2264/2021, de 15 de març, relativa a l’aprovació de la liquidació del pressupost del Patronat Municipal del Museu, exercici 2020.

El Ple dona compte de la resolució d’Alcaldia núm. E-2264/2021 per la qual es va aprovar la liquidació del pressupost del Patronat Municipal del Museu, exercici 2020, reproduïda íntegrament en la part dels fets d’aquest acord.

9.- Donar compte de la Resolució d’Alcaldia E-2266/2021, de 15 de març, relativa a l’aprovació del Pla pressupostari a mig termini pel període 2022-2024.

El Ple dona compte de la resolució d’Alcaldia núm. E-2266/2021 per la qual es va aprovar el Pla Pressupostari a Mig Termini pel període 2022-2024, reproduïda íntegrament en la part dels fets d’aquest acord.

10.- Aprovar inicialment la modificació del pressupost de l'Ajuntament derivada del Pla de Mesures Socioeconòmiques 2021.

El Ple aprova inicialment la modificació del Pressupost de l’Ajuntament per suplement de crèdits per un import d’1.495.000 euros.

El Ple aprova inicialment la modificació del Pressupost de l’Ajuntament per dotació de crèdits extraordinaris per un import de 205.000 euros.

Les propostes i mesures a realitzar i implementar s’estructuren en els següents set àmbits d’actuació:

 - Ajuts a l’emergència social: 200.000 euros

 - Ajuts a la contractació: 500.000 euros

 - Ajuts al treball autònom: 200.000 euros

 - Ajuts a les empreses culturals: 200.000 euros

 - Suport a la digitalització del comerç: 100.000 euros

 - Promoció del comerç de proximitat: 120.000 euros

 - Mesures d’ajut fiscal al sector de la restauració: 380.000 euros

 S’exposarà al públic al Servei de Planificació Econòmica i Control Pressupostari l’expedient i l’acord d’aprovació, previ anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, per un període de quinze dies durant els quals els interessats podran examinar-los i presentar reclamacions davant del Ple. Cas que no es produeixin reclamacions, l’acord serà automàticament elevat a definitiu.

 Aprovat per unanimitat

 11.- Aprovar inicialment la modificació del pressupost del Museu per crèdits extraordinaris.

 El Ple aprova inicialment l'expedient 9/2021/111 de modificació del Pressupost del Patronat Municipal Museu de Granollers, per crèdits extraordinaris per un import de 5.800 euros. S’exposarà al públic al Servei de Planificació Econòmica i Control Pressupostari l'expedient i l'acord d'aprovació, previ anunci en el Butlletí Oficial de la Província, per un període de quinze dies durant els quals els interessats podran examinar-los i presentar reclamacions davant del Ple. Cas que no es produeixin reclamacions, l'acord serà automàticament elevat a definitiu.

Votació: A favor: PSC, Ciutadans i Primàries. Abstenció: ERC i Junts per Granollers

12.- Aprovar provisionalment la revisió anual del Padró municipal d'Habitants de Granollers, amb referència a l'1 de gener de 2021.

El Ple aprova provisionalment la revisió de la xifra de població de Granollers a 1 de gener de 2021 de 62.589 habitants, a l'espera de la confirmació oficial, per part l'Institut Nacional d'Estadística-Delegació Provincial de Barcelona.

El Ple acorda trametre còpia del padró d'habitants de Granollers a 1 de gener de 2021 mitjançant fitxer facilitat pels Serveis d'Informàtica d'aquest Ajuntament amb la proposta de la xifra de població a la Delegació Provincial de l'Institut Nacional d'Estadística. (INE).

Es notificarà aquest acord a l'Institut Nacional d'Estadística-Delegació Provincial de Barcelona.

Aprovat per unanimitat

COMISSIÓ INFORMATIVA DE L’ÀREA DE TERRITORI I SOSTENIBILITAT

13.- Aprovar la cessió gratuïta d'una porció de terreny de 3.155 m2, propietat de l’Ajuntament, a favor del Servei Català de la Salut.

El Ple aprova la cessió gratuïta a favor del Servei Català de la Salut de la porció de terreny de 3.155,66 m², procedent de les finques registrals número 49.206 i 48.162, propietat de l’Ajuntament de Granollers.

El Ple acorda notificar aquest acord al Servei Català de la Salut i al Departament de Polítiques Digitals i Administracions Públiques.

Aprovat per unanimitat

14.- Aprovar la cessió gratuïta de la finca registral 3572, propietat de l’Ajuntament, a favor del Servei Català de la Salut.

El Ple aprova la cessió gratuïta, a favor del Servei Català de la Salut de la finca registral 3572, propietat de l’Ajuntament de Granollers, per tal de destinar-la a la finalitat d’ampliació i de modernització de l’Hospital General de Granollers.

Es disposa que l'Ajuntament de Granollers es reserva l'aprofitament urbanístic derivat de la finca cedida (registral 3572) que es materialitzarà amb l'execució del Pla Parcial Urbanístic, d’acord amb la Clàusula Quarta, punt segon, del Protocol signat entre l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que actua a través del Departament de Salut i el Servei Català de la Salut, l'Ajuntament de Granollers i la Fundació Hospital Asil de Granollers, aprovat pel Ple de 29 de desembre de 2021.

El Ple acorda notificar aquest acord al Servei Català de la Salut i al Departament de Polítiques Digitals i Administracions Públiques.

Aprovat per unanimitat

15.- Aprovar l'encàrrec de gestió a favor de la societat municipal Granollers Habitatge per a l'execució del planejament derivat al Sector W del POUM de Granollers.

El Ple aprova l’encàrrec de gestió a favor de la societat municipal Granollers Habitatge (Granollers Promocions SA), per a la redacció del planejament derivat (Pla Parcial) i dels instruments de gestió urbanística (projectes d’urbanització i reparcel·lació) del Sector W del POUM de Granollers, sota la direcció de la regidoria d'Urbanisme, Planejament i Habitatge, i la gerència de la societat, d'acord amb els fets exposats i els fonaments de drets invocats.

El Ple fixa els serveis que es prestaran a Granollers Habitatge i que mantindran la seva vigència mentre duri l'encomana de gestió atorgada.

El Ple delega a la Junta de Govern Local les modificacions i/o pròrrogues de l'encomana de gestió a Granollers Promocions. Així com, de forma anual, la comprovació i quantificació de les despeses efectuades realitzades per Granollers Habitatge.

El Ple estableix que l'empresa municipal Granollers Habitatge (Granollers Promocions SA), haurà de presentar al Registre General de l'Ajuntament, abans de finalitzar el primer trimestre de l'exercici següent, una memòria de liquidació de les activitats realitzades amb indicació de les despeses efectivament executades en relació als serveis objecte d'aquest encàrrec, que haurà de ser aprovada per la Junta de Govern Local.

S’acorda publicar el contingut del present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.

Es traslladarà aquest acord a la Intervenció Municipal i tots els serveis municipals.

S’acorda notificar aquest acord a la societat municipal Granollers Promocions, SA.

Aprovat per unanimitat

16.- Aprovar el Pla Director Verd Urbà de Granollers.

El Ple aprova el document que conté el «Pla Director Verd Urbà de Granollers, redactat per la Diputació de Barcelona, així com els documents editables i els annexes associats, i l’Annex de propostes dels grups municipals, que s’incorpora a l’expedient, d’acord amb els fets exposats i fonaments de drets invocats.

Aprovat per unanimitat

17.- Aprovar definitivament la modificació de l'Ordenança municipal de circulació de vianants i vehicles.

El Ple aprova incorporar les esmenes realitzades pel Servei de Mobilitat de l’Ajuntament de Granollers, en el sentit de modificar el punt 35.1 i eliminar el 35.2 de l’Ordenança municipal de circulació de vianants i vehicles de Granollers, per refondre l’article 35 en un únic apartat, ja que actualment no es necessari mostrar el tiquet de comprovant horari en paper perquè es fa digitalment, així com, incorporar la matrícula en el comprovant d’estacionament tal com s’indicava en el punt 35.2.

El Ple aprova definitivament la modificació de l’Ordenança municipal de circulació de vianants i vehicles de Granollers, aprovada definitivament per l’Ajuntament en Ple en sessió celebrada en data 25 de novembre de 2008 i modificacions puntuals posteriors 2009, 2010 i 2020, pel que fa referència a l'actualització dels aspectes introduïts per a la millora de la seguretat, salut i qualitat de l’aire relatives a la situació generada per la crisi sanitària del Covid-19, com són la limitació de la velocitat màxima a les vies urbanes de titularitat municipal a 30km/h, la prohibició de l’estacionament de motocicletes i ciclomotors als àmbits destinats a vianants, així com l’actualització de la normativa en relació a les noves àrees i sistemes de gestió de l’estacionament regulat previstes a la ciutat i l’actualització de la normativa en relació al procediment sancionador.

El Ple acorda refondre tot el text normatiu de l’Ordenança municipal de circulació de vianants i vehicles de Granollers en un únic document, el qual s’annexa a l’expedient (Annex I «Refosa del text normatiu»), d’acord amb els fets exposats i fonaments de drets invocats.

El Ple comunicarà els presents acords i el text íntegre de l’Ordenança a l’Administració de l’Estat i a la Generalitat de Catalunya, als efectes d’allò que disposa l’article 65.3 del Reglament d’Obres, activitats i serveis de les entitats locals de Catalunya, aprovat pel Decret 179/1995, de 13 de juny.

El Ple acorda publicar els presents acords i el text íntegre de l’Ordenança en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en els mitjans de difusió locals i inserir-los en el tauler d’edictes de l’Ajuntament i anunciar en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya la referència del Butlletí Oficial de la Província en què se n’hagi publicat íntegrament el text.

Aprovat per unanimitat

INFORMACIÓ DE LA JUNTA DE PORTAVEUS

18.- Mocions.

18.1.- Moció contra el tancament de l'empresa Bosch a Lliçà d’Amunt

Presentada per tots els grups municipals i amb el suport extern de Podem Granollers

1- El rebuig total al tancament de la planta Bosch Lliçà d’Amunt.

2- Manifestar la necessària col·laboració de les administracions públiques en el compromís d'activar les mesures necessàries per a evitar el tancament de la planta de Bosch Sistemes de Frenat, a Lliçà d'Amunt.

3- Exigir al Govern d’Espanya, a la Generalitat de Catalunya i to tes les administracions públiques el compromís d’un pla de viabilitat de la planta de Bosch Lliçà.

4- Instar la direcció de Bosch a replantejar-se les seves possibles decisions dràstiques i exigir una solució que permeti el manteniment de l’ocupació, tant directa com indirecta, del conjunt de persones treballadores, ateses les enormes conseqüències socials que pot tenir al territori.

5- Instar a la Generalitat de Catalunya a què actuï com intermediari buscant una solució que permeti salvar els llocs de treball.

6- Manifestar tot el nostre suport als treballadors i treballadores en aquesta difícil situació a la qual s'enfronten, i estem sempre a la seva disposició.

7- Demanar al govern la derogació de la reforma laboral del 2010 -2012 i els articles 42, 43 i 51 del estatut dels treballadors/es.

8- Donar coneixement d'aquests acords als representants sindicals de la planta Bosch Sistemes de Frenat, a Lliçà d'Amunt, a la direcció de l'Empresa Bosch Espanya, al Comitè Executiu Europeu del Grup Bosch, a la Presidència del Govern d'Espanya, a la Presidència del Govern de Catalunya, al Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, a la Conselleria d’Empresa, Indústria i Energia de la Generalitat de Catalunya i a tots els grups del Congrés dels diputats, del Parlament de Catalunya i del Parlament Europeu.

Aprovada per unanimitat

18.2.- Moció per a l’activació d’un protocol davant situacions d’assetjament vial a la calçada a persones amb bicicleta, cicle o VMP, per part de persones conductores de vehicles motoritzats

Presentada pel grup municipal Socialista, ERC, Junts per Granollers i Ciutadans recollint la petició de l’entitat Granollers Pedala

Es recull la petició rebuda per l’entitat Granollers Pedala per a l’activació d’un protocol per donar resposta a les situacions d’assetjament vial que puguin patir les persones amb bicicleta, cicle o VMP a la calçada, per part de persones conductores de vehicles motoritzats, a la ciutat de Granollers.

El protocol preveu els següents passos:

1. Es recomana que la persona conductora de bicicleta, cicle o VMPs que pateixi una situació d’assetjament per part d’una persona conductora d’un vehicle motoritzat, eviti la confrontació directa i es limiti a apuntar-se la matrícula, marca, model i color del vehicle.

2. Adreçar un correu una l’adreça electrònica o a un formulari habilitats per a tal amb la següent informació:

 a. matrícula, marca, model i color del vehicle de la persona conductora que ha realitzat l’assetjament

 b. dia, hora, i lloc on s’ha produït l’assetjament

 c. descripció de la situació d’assetjament que s’ha patit

 3. Es farà arribar la informació del cas d’assetjament vial a la Policia Local, al correu de contacte que s’acordi. Es garantirà l’anonimat de la persona que reporta el cas d’assetjament.

 4. Des de la Policia Local, es contactarà amb la persona propietària del vehicle per, en un primer moment, informar-la que ha estat reportat un cas d’assetjament vial vinculat al seu vehicle, recordant a la persona que l’assetjament vial és una conducta que no està permesa i informant dels aspectes normatius relacionats amb la convivència amb ciclistes i VMPs. L’objectiu d’aquest contacte serà preventiu i divulgatiu i d’advertiment.

 5. Després d’haver contactat amb la persona propietària del vehicle, de la Policia Local es donarà un feedback a l’associació Granollers Pedala, que a l’hora donarà un feedback a la persona que ha reportat la situació d’assetjament.

 6. Es garantirà en tot moment la confidencialitat de les persones afectades (tant persona conductora de bicicleta, cicle o VMPs com la persona conductora del vehicle motoritzat) segons queda recollit a la llei de protecció de dades.

 Així mateix, s’acorda tenir en compte les propostes de modificació de l’Ordenança Municipal de Circulació que s’hi plantegen en el moment en què es faci una actualització d’aquesta.

 Votació: A favor: PSC, ERC, Junts per Granollers i Ciutadans. Abstenció: Primàries.

18.3.- Moció a favor del ple reconeixement dels drets de les persones trans* i en suport d'una llei trans estatal

 Presentada pel grup municipal d'Esquerra Republicana – Acord Municipal

 Moció rebutjada

 18.4.- Moció per a la promoció del civisme a Granollers

 Presentada pel grup municipal de Granollers per la Independència-Primàries Catalunya

 Moció rebutjada