Procés únic d'inscripció als casals d'estiu, casal escolta, estades musicals, activitats esportives recreatives i itineraris del GRA

FASE 1: SOL·LICITUD DE PLAÇA

 

  • Cal fer una sol·licitud de plaça per cada nena o nen que vulgui participar a Fes-te l’Estiu.

  • Es podran escollir fins a tres opcions diferents d'entre les activitats programades.

  • Per fer la sol·licitud no caldrà aportar cap documentació.

PER INTERNET

Entre el 26 d’abril al 7 de maig es podran enviar les sol·licituds de plaça en aquest enllaç específic.

No és necessari disposar de certificat digital per fer aquest tràmit.

TRÀMIT AMB SUPORT TELEFÒNIC:

Si teniu alguna dificultat per emplenar la sol·licitud, del 3 al 7 de maig us oferim un servei d’atenció telefònica al telèfon 93 842 68 51 en horari de 9 h a 14 h de dilluns a divendres, i de 16 h a 18 h de dilluns a dijous.

FASE 2: ASSIGNACIÓ DE PLACES

 

  • Les sol·licituds que arribin a partir del 8 de maig de 2021 seran considerades com a fora de termini i no formaran part del sorteig. La seva admissió anirà en funció de la disponibilitat de places.

  • El sorteig serà l’11 de maig i tindrà com a finalitat ordenar els llistats de les sol·licituds de plaça a cadascuna de les activitats. El sorteig es farà seguint el mateix mètode que utilitza el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya en el procediment de desempat descrit a la normativa sobre la preinscripció i la matrícula als centres educatius en l’educació obligatòria.

  • El dia 13 de maig es faran públiques les llistes amb la informació provisional de les places assignades a cada activitat. Les llistes es podran consultar a l’Oficina d'Atenció al Ciutadà, al Servei d'Educació, a www.granollers.cat/estiu2021 i per correu electrònic.

  • Entre el 14 i el 16 de maig es podran sol·licitar modificacions en les condicions de la plaça assignada enviant un correu electrònic a l'adreça festelestiu@ajuntament.granollers.cat i especificant el número d'inscripció i el nom de la nena o nen inscrit. Si es vol renunciar a la plaça, és important que es comuniqui pel mateix canal dins d'aquest període.

  • A partir del 20 de maig s'enviarà per correu electrònic la confirmació de la plaça obtinguda amb diversos documents imprescindibles per confirmar la plaça:

      • Full emplenat amb les dades de la plaça assignada i que caldrà tornar signat per part del tutor/a legal de l’infant.

      • Rebut personalitzat amb les dades per fer efectiu el pagament de la inscripció, que es podrà fer mitjançant targeta o banca electrònica, on s’indicarà una data màxima de pagament.

      • Full informatiu de les activitats on s'ha obtingut plaça.

      • Formulari de declaració responsable sobre la Covid-19 que haurà de signar el tutor/a legal de l’infant.

Si no s’ha facilitat cap adreça de correu electrònic, els documents assenyalats es podran recollir durant el procés de matriculació presencial que indiquem en l'apartat corresponent.

FASE 3: MATRÍCULA

 

Per poder participar de les activitats de Fes-te l’Estiu és imprescindible formalitzar la matrícula:

SI EL TRÀMIT AMB SIGNATURA/IDENTIFICACIÓ DIGITAL

Entre el 24 i el 31 de maig es podrà formalitzar la inscripció amb aquest sistema.

Per fer-ho caldrà:

  • haver fet efectiu el pagament del rebut abans de la data límit.

  • signar digitalment (IDCAT mòbil, Cl@ve, certificat digital, etc.) el document de matrícula que s'ha rebut per correu electrònic. Les dades de la persona que signarà digitalment han de correspondre a les de la persona que ha fet la sol·licitud de la plaça. No seran considerats com a vàlids en aquest tràmit els documents que s’enviïn amb la signatura manual i posteriorment digitalitzats.

  • llibre de família o partida de naixement on aparegui la nena o el nen que participarà a les activitats i els seus progenitors o tutors (escaneig o fotografia).

  • targeta sanitària de la nena o el nen (escaneig o fotografia).

  • llibre de vacunes actualitzat de la nena o el nen (escaneig o fotografia).

  • Emplenar i signar amb certificat digital el formulari de la declaració responsable sobre la malaltia del Covid-19.

  • Caldrà retornar la documentació des del catàleg de tràmits del web seuelectronica.granollers.cat dins el termini establert (màxim el 31 de maig).

SI EL TRÀMIT S’HA DE FER PRESENCIALMENT

Degut a la situació excepcional, es podran formalitzar les matrícules únicament amb cita prèvia, entre el 25 i el 27 de maig, en horari de 9 h a 14 h i de 16 h a 18 h al Centre Cívic Nord, CTU-Roca Umbert, Can Puntes o al GRA.

La cita prèvia per fer aquest tràmit s’haurà d’obtenir accedint a l’enllaç de cada oficina de suport que es publicarà al web www.granollers.cat/estiu2021.

Caldrà que la mateixa persona que hagi fet la sol·licitud de la plaça (tutora o tutor legal de l’infant) presenti de forma presencial la documentació següent:

  • Original del document d'identitat (no s’han de lliurar fotocòpies).

  • Original del llibre de família o de la partida de naixement (no s’han de lliurar fotocòpies).

  • Comprovant d'haver fet el pagament de les taxes corresponents.

  • Fotocòpia de la targeta sanitària de la filla o el fill inscrit a l'activitat.

  • Fotocòpia del llibre de vacunes actualitzat de la filla o el fill inscrit a l’activitat.

  • Formulari de la declaració responsable sobre la malaltia de la Covid-19 signat.

CONDICIONS IMPORTANTS A TENIR EN COMPTE EN LES ADMISSIONS:

  • Les activitats són prioritàriament per als infants i joves residents a Granollers. En cas que hi hagi places vacants en les activitats sol·licitades, es podran admetre inscripcions de famílies que no hi resideixin, a les quals se'ls aplicaran els preus diferenciats aprovats a les ordenances municipals.

  • No es podran fer les quinzenes en activitats diferents. Una vegada iniciada l'activitat, les famílies que s'hagin matriculat només a la primera quinzena podran sol·licitar ampliar a la segona i, si hi ha places disponibles, hauran d'abonar el preu unitari de quinzena i no es podran beneficiar del descompte fixat en els preus de l'activitat mensual (quatre setmanes).

  • La realització de totes les activitats amb inscripció prèvia queda supeditada a l’assoliment d’un nombre mínim de participants. L’organització es reserva el dret de fer les modificacions oportunes per tal d’assegurar la viabilitat del servei ofert i adequar-lo a la demanda.

  • En el cas dels itineraris del GRA només s'ofereix la modalitat de quatre setmanes.

  • Una vegada confirmada la plaça sol·licitada i formalitzada la inscripció definitiva per a l'activitat, si la família sol·licita la baixa abans de començar l'activitat, no se li retornarà en cap cas l'import satisfet en concepte de matrícula. La viabilitat del retorn de la resta de l'import liquidat serà valorada per l'Ajuntament de Granollers d'acord amb els motius al·legats per la família sol·licitant.

  • En cas de desistiment (renúncia) de l'activitat una vegada ja s'hagin iniciat les activitats per a les quals s’ha obtingut plaça, es valorarà la justificació i la documentació al·legades per la família en la sol·licitud de retorn dels imports liquidats i, d'acord amb l'Ordenança Fiscal 2.18, epígraf 10, es podran retornar els imports, entre el 25 %, si la renúncia s’ha fet dins la primera setmana de l’activitat, o el 75 %, si la petició s’ha fet en la tercera setmana de les activitats