Doble sessió: 19 h i 22 h
Producció espanyola, escrita pel mateix director, música de Julio de la Rosa, muntatge de David Pinillos i interpretada per Quim Gutiérrez, Raúl Arévalo, Adrián Lastra, Inma Cuesta i Antonio de la Torre
“...La xicota d’en Diego el deixa plantat a l’altar. Està molt trist i els seus cosins, Julián i José Miguel, tracten d’animar-lo des del primer moment. Per veure si reacciona, decideixen portar-lo a les festes del poble on estiuejaven de petits. Un cap de setmana de gresca per oblidar i veure que no tot està perdut...” (de la sinopsi)
Agenda
+ [1] "Primos" 1a sessió
De Daniel Sánchez Arévalo (2010)
Categoria: Cinema en VO
-
Cinema Edison [2]
- Adreça: C. Joan Camps, 1
- a/e: info@cinemaedison.cat