A cada convocatòria de Cineastes de Granollers hi ha un tema comú sobre el qual giren els diferents curtmetratges. Aquest any està dedicat a “La Mitja” i els participants seran Ester Xargay, Carles Hac Mor, Jordi Pagès, Anna Sanmartí, Lambert Botey, Marina Martori, Jordi Rodoreda, Arian Botey Jr, Carlos Colomo, Siqui Sánchez, Vicenç Viaplana Ventura, Gerard Lemes, Jaume Subirana, Sergi Sánchez, Joan Corbera i Meritxell Soler.
L’any del centenari del cinema, l’Associació Cultural va pensar que la millor manera de fer-ne una celebració seria recuperant una gran part dels films realitzats a la nostra ciutat des l’any 1920 fins als anys vuitanta, quan el format en vídeo va començar a imposar-se.
La primera temàtica va ser “Granollers vist per...” i es va fer l’any 1997, després el film “Bona nit Granollers”, “Granollers silent” , “Animals de carrer”, “Travelling”, i així han anat projectant-se diferents títols fins a l’actual, que tracta sobre “La Mitja".
Agenda
+ [1] La Mitja
Cineastes de Granollers
Categoria: Cinema
-
Cinema Edison [2]
- Adreça: C. Joan Camps, 1
- a/e: info@cinemaedison.cat