+ [1]El passat dimecres 17 de juny a la tarda, la plaça de Joan Oliver, al barri de Can Bassa, va acollir la primera trobada del projecte «Ens acompanyem?», una iniciativa que la Taula d’Entitats del Punt de Voluntariat torna a impulsar aquest any per visibilitzar i combatre la soledat no desitjada.
L’objectiu del projecte és sensibilitzar la ciutadania sobre una problemàtica que pot afectar persones de totes les edats i procedències, especialment en moments de canvi vital, vulnerabilitat o desigualtat. A través d’espais de trobada i conversa oberts al veïnat, «Ens acompanyem?» convida a reflexionar sobre aquesta realitat i a reforçar els vincles comunitaris com a eina per prevenir-la i afrontar-la.
Després de la primera sessió a Can Bassa, les properes trobades tindran lloc l’1 de juliol a la plaça del Centre Cívic de Can Gili i el 8 de juliol a la plaça de Jaume I el Conqueridor, en horari de 18.30 a 20.30 h.
Les activitats formen part de la programació de La cultura fa plaça i són fruit de la col·laboració entre la Taula d’Entitats del Punt de Voluntariat i la Xarxa de Centres Cívics.
A més de generar espais de relació entre el veïnat, el projecte contribueix a enfortir els vincles entre les persones voluntàries de les diferents entitats participants i la ciutadania que s’hi acosta.
L’activitat és oberta i gratuïta. Les persones interessades a participar-hi com a voluntàries poden adreçar-se al Punt de Voluntariat a través del correu electrònic voluntariat@granollers.cat [2].



