background image

OAC 

Oficina dʼAtenció 

a la Ciutadania

Requisits: 

Tenir activat l’IdCAT Mòbil

1. Com obtenir l’idCAT mòbil telemàticament

Cal disposar de DNI o TIE i targeta sanitària CatSalut

Pas 1. 

Accediu a 

https://idcatmobil.seu.cat

Pas 2.

  Cliqueu una de les dues opcions:

   

Comença amb DNI 

 

Comença amb TIE

Pas 3. 

Introduïu les dades del document d’identitat i targeta sanitària 

Cat Salut i cliqueu a

   

Valida

Pas 4. 

Introduïu el número del vostre telèfon mòbil i l’adreça  

de correu electrònic i cliqueu

   

Continua

Pas 5. 

Rebreu un SMS al mòbil

Pas 6. 

Introduïu el codi rebut per SMS i marqueu la declaració  

de veracitat de les dades cliqueu

   

Dona’m d’alta

Enhorabona, ja teniu el vostre IdCAT mòbil activat!!
Ara ja el podeu utilitzar per fer tràmits per internet. Per fer-ho:

1. Introduïu el vostre NIF/NIE i el número de telèfon

2. Espereu a rebre un SMS amb un codi (és d’un sol ús, cada cop que feu un tràmit se us enviarà un nou codi)

3. Introduïu i valideu el codi  

2. Presentar-se a la convocatòria d’un procès selectiu

Pas 1.

  Aneu al web 

https://seuelectronica.granollers.cat

Pas 2.

  Cliqueu la icona “Convocatòries de selecció”

   

Com presentem per la seu electrònica  

a través del telèfon mòbil o ordinador

la sol·licitud per participar  

a un procés selectiu

Per presentar-se a un procés selectiu de l'Ajuntament de Granollers cal fer-ho de manera telemàtica en les places 

de nivell A1, A2, B, C1 i C2 (en aquest darrer cas només per al personal auxiliar administratiu o del cos de la policia 

local), segons resolució d’alcaldia 56/2017 de 27 d’abril.

background image

Pas 3. 

Escolliu la convocatòria a la qual us voleu presentar, hi trobareu un accés directe al tràmit. 

 

 

Pas 4. 

Pas 4: Llegirem tota la informació sobre el tràmit. 

Pas 4.1. 

A la part inferior de la pàgina podeu trobar un document Excel que cal presentar en la majoria de processos 

selectius, però NO EN TOTS!

 

Pas 5. 

A la part dreta superior de la pantalla hi ha l’opció “Persones 

físiques (idCAT Mòbil...)” 

 

Cliqueu a sobre de “Tramitar”.

     

Pas 6. 

Cliqueu a Vàlid

    

Pas 7. 

Introduïu el DNI /NIE + el número de telèfon que teniu associat a 

l’idCAT Mòbil i cliqueu a Utilitza el meu Id

CAT Mòbil

.

     

Pas 8. 

Rebreu un SMS amb un codi. Introduïu el codi rebut  

i cliqueu Verifica

Introduïu la contrasenya

      

Verifica

Pas 9. 

Si tot ha funcionat correctament, us apareix el formulari que heu d’omplir i adjuntar la documentació requerida 

(el document queda incorporat, repetiu els passos tants cops com documents hagueu d’adjuntar. 

 

IMPORTANT!! S’aconsella que els documents siguin PDF, excepte l’Excel, i sobretot que el nom del document no 

tingui caràcters estranys (accents, ç, ñ, guions ..., només lletres o números).

Pas 10. 

Marqueu l’opció “Notificació electrònica” i llavors afegiu un correu electrònic.

background image

Pas 11. 

Escolliu el procediment al qual us voleu inscriure. Si no hi surt vol dir que la convocatòria encara no està oberta 

o que ja ha finalitzat.

 

Pas 12. 

Ja ho teniu tot emplenat, marqueu la casella de la protecció de dades i us sortirà un botó que posa 

CONTINUAR

cliqueu a sobre

Pas 13. 

Apareix una vista de la sol·licitud que heu d’enviar. Si tot és correcte, cliquem sobre el botó 

ENVIAR

.

 

Pas 14. 

Obtenció del justificant de la sol·licitud: surt un justificant que podeu imprimir o enviar-vos al vostre correu  

electrònic. 

Pas 15. 

Un cop feta la sol·licitud, cal fer el pagament de la taxa,  

si escau. Cal anar a “Carpeta ciutadana”.  

 

Abans d’accedir a la carpeta, és important tancar el navegador 

i tornar-lo a obrir per refrescar la pàgina.

Carpeta

ciutadana

Pas 16. 

Seleccioneu l’apartat “Altres rebuts i autoliquidacions” de la secció “Els meus rebuts i multes”. 

 

Un cop identificats veureu una pàgina de posició global dels rebuts que teniu. Si teniu més rebuts, cal cercar el 

que heu de pagar. Cal buscar un rebut amb el concepte “Ingressos municipals” amb l’import de la taxa. 

 

La referència us pot servir d’ajut perquè correspon al número de sol·licitud que heu fet. 

Incidència: Si heu tingut problemes a l’hora de tramitar la sol·licitud, és probable que us apareguin diversos rebuts 

per pagar pel mateix concepte. És convenient cercar el rebut que correspongui amb la sol·licitud que heu tramitat. Ha 

de coincidir el número de la sol·licitud amb la referència del rebut. La resta de rebuts s’anul·laran d’ofici.

Pas 17. 

Cliqueu a sobre del rebut que cal pagar i passeu a la finestra “Detall del rebut”. 

 

Si voleu pagar amb targeta (

es recomana aquesta opció

) premeu el botó 

“Afegir a pagament”

. Si voleu obtenir la 

carta de pagament per efectuar el pagament per entitat bancària, premeu el botó “Obtenir carta de pagament”. 

 

Fem el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimim la carta de pagament, i paguem a les 

entitats financeres que consten en el document.

Escollim el procés al qual volem

presentar-nos. En aquest cas

només n'hi ha un d'obert.

background image

Pas 18.

 Un cop heu fet el pagament es genera un justificant. Si per algun motiu no es genera, comproveu que s’ha  

efectuat el càrrec en el compte de la targeta. 

Cal enviar aquest justificant per correu electrònic a l’adreça  

seleccio@granollers.cat

. Si no se us ha generat el justificant, podeu enviar una captura del càrrec en el  

compte de la targeta.

Al web 

www.seuelectrònica.granollers.cat

 podeu trobar la pàgina 

“Suport a la tramitació electrònica” amb altres tutorials per solucionar possibles dubtes,

 així com una pàgina de FAQ (preguntes més freqüents) sobre la tramitació electrònica, 

i servei telefònic i correu electrònic de suport.