OAC
Oficina dʼAtenció
a la Ciutadania
Requisits:
Tenir activat l’IdCAT Mòbil
1. Com obtenir l’idCAT mòbil telemàticament
Cal disposar de DNI o TIE i targeta sanitària CatSalut
Pas 1.
Accediu a
Pas 2.
Cliqueu una de les dues opcions:
Comença amb DNI
Comença amb TIE
Pas 3.
Introduïu les dades del document d’identitat i targeta sanitària
Cat Salut i cliqueu a
Valida
Pas 4.
Introduïu el número del vostre telèfon mòbil i l’adreça
de correu electrònic i cliqueu
Continua
Pas 5.
Rebreu un SMS al mòbil
Pas 6.
Introduïu el codi rebut per SMS i marqueu la declaració
de veracitat de les dades cliqueu
Dona’m d’alta
Enhorabona, ja teniu el vostre IdCAT mòbil activat!!
Ara ja el podeu utilitzar per fer tràmits per internet. Per fer-ho:
1. Introduïu el vostre NIF/NIE i el número de telèfon
2. Espereu a rebre un SMS amb un codi (és d’un sol ús, cada cop que feu un tràmit se us enviarà un nou codi)
3. Introduïu i valideu el codi
2. Presentar-se a la convocatòria d’un procès selectiu
Pas 1.
Aneu al web
https://seuelectronica.granollers.cat
Pas 2.
Cliqueu la icona “Convocatòries de selecció”
Com presentem per la seu electrònica
a través del telèfon mòbil o ordinador
la sol·licitud per participar
a un procés selectiu
Per presentar-se a un procés selectiu de l'Ajuntament de Granollers cal fer-ho de manera telemàtica en les places
de nivell A1, A2, B, C1 i C2 (en aquest darrer cas només per al personal auxiliar administratiu o del cos de la policia
local), segons resolució d’alcaldia 56/2017 de 27 d’abril.
Pas 3.
Escolliu la convocatòria a la qual us voleu presentar, hi trobareu un accés directe al tràmit.
Pas 4.
Pas 4: Llegirem tota la informació sobre el tràmit.
Pas 4.1.
A la part inferior de la pàgina podeu trobar un document Excel que cal presentar en la majoria de processos
selectius, però NO EN TOTS!
Pas 5.
A la part dreta superior de la pantalla hi ha l’opció “Persones
físiques (idCAT Mòbil...)”
Cliqueu a sobre de “Tramitar”.
Pas 6.
Cliqueu a Vàlid
Pas 7.
Introduïu el DNI /NIE + el número de telèfon que teniu associat a
l’idCAT Mòbil i cliqueu a Utilitza el meu Id
CAT Mòbil
.
Pas 8.
Rebreu un SMS amb un codi. Introduïu el codi rebut
i cliqueu Verifica
Introduïu la contrasenya
Verifica
Pas 9.
Si tot ha funcionat correctament, us apareix el formulari que heu d’omplir i adjuntar la documentació requerida
(el document queda incorporat, repetiu els passos tants cops com documents hagueu d’adjuntar.
IMPORTANT!! S’aconsella que els documents siguin PDF, excepte l’Excel, i sobretot que el nom del document no
tingui caràcters estranys (accents, ç, ñ, guions ..., només lletres o números).
Pas 10.
Marqueu l’opció “Notificació electrònica” i llavors afegiu un correu electrònic.
Pas 11.
Escolliu el procediment al qual us voleu inscriure. Si no hi surt vol dir que la convocatòria encara no està oberta
o que ja ha finalitzat.
Pas 12.
Ja ho teniu tot emplenat, marqueu la casella de la protecció de dades i us sortirà un botó que posa
CONTINUAR
,
cliqueu a sobre
Pas 13.
Apareix una vista de la sol·licitud que heu d’enviar. Si tot és correcte, cliquem sobre el botó
ENVIAR
.
Pas 14.
Obtenció del justificant de la sol·licitud: surt un justificant que podeu imprimir o enviar-vos al vostre correu
electrònic.
Pas 15.
Un cop feta la sol·licitud, cal fer el pagament de la taxa,
si escau. Cal anar a “Carpeta ciutadana”.
Abans d’accedir a la carpeta, és important tancar el navegador
i tornar-lo a obrir per refrescar la pàgina.
Carpeta
ciutadana
Pas 16.
Seleccioneu l’apartat “Altres rebuts i autoliquidacions” de la secció “Els meus rebuts i multes”.
Un cop identificats veureu una pàgina de posició global dels rebuts que teniu. Si teniu més rebuts, cal cercar el
que heu de pagar. Cal buscar un rebut amb el concepte “Ingressos municipals” amb l’import de la taxa.
La referència us pot servir d’ajut perquè correspon al número de sol·licitud que heu fet.
Incidència: Si heu tingut problemes a l’hora de tramitar la sol·licitud, és probable que us apareguin diversos rebuts
per pagar pel mateix concepte. És convenient cercar el rebut que correspongui amb la sol·licitud que heu tramitat. Ha
de coincidir el número de la sol·licitud amb la referència del rebut. La resta de rebuts s’anul·laran d’ofici.
Pas 17.
Cliqueu a sobre del rebut que cal pagar i passeu a la finestra “Detall del rebut”.
Si voleu pagar amb targeta (
es recomana aquesta opció
) premeu el botó
“Afegir a pagament”
. Si voleu obtenir la
carta de pagament per efectuar el pagament per entitat bancària, premeu el botó “Obtenir carta de pagament”.
Fem el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimim la carta de pagament, i paguem a les
entitats financeres que consten en el document.
Escollim el procés al qual volem
presentar-nos. En aquest cas
només n'hi ha un d'obert.
Pas 18.
Un cop heu fet el pagament es genera un justificant. Si per algun motiu no es genera, comproveu que s’ha
efectuat el càrrec en el compte de la targeta.
Cal enviar aquest justificant per correu electrònic a l’adreça
seleccio@granollers.cat
. Si no se us ha generat el justificant, podeu enviar una captura del càrrec en el
compte de la targeta.
Al web
www.seuelectrònica.granollers.cat
podeu trobar la pàgina
“Suport a la tramitació electrònica” amb altres tutorials per solucionar possibles dubtes,
així com una pàgina de FAQ (preguntes més freqüents) sobre la tramitació electrònica,
i servei telefònic i correu electrònic de suport.