Publicat a Ajuntament de Granollers (https://www.granollers.cat)

Inici > Empreses

Empreses

Lliurament de fulls de reclamació

Si sou una empresa o establiment comercial i necessiteu exemplars de fulls oficials de queixa/reclamació/denúncia per tenir-los a disposició dels vostres clients, els podeu demanar al telèfon 938 426 635 [1] (horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9 a 14 h) o els podeu descarregar en aquest enllaç [2]. 

També podeu descarregar el cartell anunciador de fulls de queixa/reclamació/denúncia: http://consum.gencat.cat/ca/empreses/requisits-obligatoris/descarrega-de-cartells-i-documents/ [2]

Adhesió a l’arbitratge de consum

L’OMIC fomenta l’adhesió a l’arbitratge com a via alternativa de resolució de conflictes i gestiona amb la Junta Arbitral de Consum de Catalunya les peticions d’adhesió que rebi de les empreses.

Activitats formatives per a empresaris i empresàries

L’OMIC està adherida a la Xarxa Local de Consum i gestiona les peticions de les activitats informatives ofertes pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. Consulteu l’oferta formativa adreçada al sector empresarial [3]

 

 


comunicacio@ajuntament.granollers.cat

URL d'origen:https://www.granollers.cat/salut-i-consum/empreses

Enllaços
[1] https://www.granollers.cat/callto%3A938426635 [2] http://consum.gencat.cat/ca/empreses/requisits-obligatoris/descarrega-de-cartells-i-documents/ [3] https://www.diba.cat/documents/167269/1850468/2021_activitats.pdf/840f6af5-d517-8556-cede-933de46b5d0d?t=1600684029495