Publicat a Ajuntament de Granollers (https://www.granollers.cat)

Inici > Autònoms i microempreses

Autònoms i microempreses

Gestió de reclamacions en serveis bàsics

L’OMIC gestiona les reclamacions presentades per persones treballadores autònomes i microempreses en matèria de serveis bàsics i de tracte continuat.

  • Quins temes pot gestionar l’OMIC en aquest cas?

Tot allò relatiu a subministraments bàsics (aigua, llum i gas); els serveis de telefonia i comunicacions; els serveis de transports; els serveis financers i d’assegurances; els assistencials i els sanitaris.

  • Què s’entén per microempresa?

Es considera microempresa, d'acord amb la recomanació 2003/361/CE [1] de 6 de maig, aquelles que tinguin menys de 10 treballadors i una facturació anual per sota dels 2 milions d'euros.

Vés al tràmit [2]

Cal adjuntar el formulari de declaració responsable de microempresa [3]


comunicacio@ajuntament.granollers.cat

URL d'origen:https://www.granollers.cat/salut-i-consum/aut%C3%B2noms-i-microempreses

Enllaços
[1] https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2003:124:0036:0041:es:PDF [2] https://seuelectronica.granollers.cat/portal/sede/se_contenedor2.jsp?seccion=s_ftra_d4_v1.jsp&contenido=831&tipo=4&nivel=1400&layout=se_contenedor2.jsp&codResi=1&language=ca&codMenu=48&codMenuPN=21 [3] https://www.granollers.cat/sites/default/files/pagina/2021/07/formulari_microempresa_2021.pdf