Fons Ajuntament de Palou

Aplega uns 7,2 metres lineals de documents, de l'any 1621 al 1931. Conté la documentació produïda i rebuda per l'Ajuntament de Palou en l'execució de les seves funcions, competències i serveis sobre el territori i els habitants de Palou al llarg de la seva història.

+
Segell de l'Ajuntament de Palou de l'any 1843 / AMGr

El fons aplega uns 7,2 metres lineals de documents, de l’any 1621 al 1931. 

La documentació de l’any 1725 al 1931 és la produïda i rebuda per l’Ajuntament de Palou en l’execució de les seves funcions, competències i serveis sobre el territori  i els habitants de Palou al llarg de la seva història. 

Inclou una col·lecció de documents de diferents processos civils relacionats amb terres de Palou i que estan dintre la cronologia de 1621 a l’any 1772. 

La major part de la documentació del fons és posterior a l’any 1840, que correspon al funcionament dels òrgans de govern del consistori, de l’organització administrativa i de la gestió dels recursos econòmics. Aquest fons és tancat, ja que, a partir de l'1 de gener de l'any 1928, Palou va quedar agregat a Granollers.

En presentem la informació amb aquests documents:

1. Descripció

Explicació del contingut del fons i de les característiques més importants de la seva documentació.

2. Quadre de classificació

Els documents s'han agrupat en 9 apartats que responen a criteris de classificació funcional i tipològica.

3. Catàleg per quadre de classificació

Breu introducció de les diferents tipologies documentals, presentació dels documents segons aquestes tipologies ordenats per cronologia. 

 

Una important selecció de documents estan digitalitzats, estan marcats en blau al catàleg i els podeu consultar a l’Arxiu Digital.

 

 

Per accedir als documents, adreceu-vos a l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr), al c. de Sant Josep 7, dins l’horari d’atenció al públic.

 

Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 842 67 37 o bé escriure a: arxiu@granollers.cat.