Agenda

16 set. 2014 - 09:30h

Com planificar la compra de publicitat a Internet

En aquesta sessió s’explicaran les claus per desenvolupar campanyes de publicitat eficients a internet.Sessió formativa sobre de publicitat i màqueting dirigit a emprenedoria i pimes

Categoria: Curs

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

OBJECTIUS

  • Com hem de planificar una campanya de publicitat online?
  • Quins conceptes hem de conèixer per seleccionar els suports més adequats?
  • Què cal saber per optimitzar la inversió de la publicitat digital?

 

TEMARI

1. La publicitat a internet

  • Diferències i semblances amb la publicitat convencional
  • mètodes per conèixer quins són els suports més addients per a una campanya
  • Tendències de la publicitat online a Espanya

2. L’estratègia publicitària digital: com plantejar-­‐la

  • Fixació d’objectius
  • Determinació d’audiències
  • Anàlisi i selecció de suports
  • Execució d’un pla d’accions

3. Com mesurar l’eficàcia de les campanyes online

  • Mètriques més habituals: CPC, CPM, CPL, ...
  • Mètodes d’avaluació de resultats

 

DOCENT

 Judith Badia: Consultora de màrqueting i comunicació. Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB.

 

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT